0

Toshiba Melancarkan Komputer Riba Terbaru

Posted by Asmah on 9:43 AM in ,
bergambar bersama wakil TOSHIBA
Pada 10 Mei yang lalu, bertempat di Hotel Prince Kuala Lumpur. Majlis pelancaran tiga jenis laptop terbaru keluaran Toshiba diadakan. Lima orang wakil dari BTM telah menghadiri majlis pelancaran tersebut iaitu En Zulhelmi, En Hafiz, En Anis, Pn Syamsiah dan Pn Asmah turut bersama-sama memeriahkan majlis tersebut.

Majlis yang bermula dengan pendaftaran pada jam 6 petang, setiap tetamu diberikan goodies bag yang berisi flash drive dengan kapasiti 4 GB jenama TOSHIBA..memang sangat menarik cenderahati kali ini :)
cenderahati dari TOSHIBA
Setelah semua tetamu berkumpul, majlis dimulakan dengan ucapan alu-aluan dari wakil TOSHIBA, seterusnya majlis diteruskan dengan acara pelancaran produk. Pada pelancaran kali ini, 3 buah laptop dilancarkan yang mana setiap satu mempunyai kelebihan masing-masing. Satelite,Tecra dan Portege merupakan nama bagi ketiga-tiga model yang dilancarkan.
Majlis kemudian diteruskan dengan majlis makan malam yang mana makanannya sangat-sangat menyelerakan. Terima Kasih kepada Toshiba dan Prince Hotel :)


Sebelum majlis berakhir, acara terakhir iaitu acara kemuncak pada majlis makan malam tersebut iaitu cabutan bertuah :). Hadiah yang disediakan agak lumayan, iaitu sebuah laptop model Tecra iaitu produk yang baru dilancarkan pada malam tersebut. Dengan tidak disangka-sangka, hadiah tersebut telah berpihak kepada wakil dari Kraftangan Malaysia iaitu Pn Syamsiah. Tahniah

0 Comments

Copyright © 2009 Bahagian Teknologi Maklumat All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.